
Паспорт харчоблоку освітнього закладу
1.1. Адреса, телефон: 34371 Рівненська обл., Володимирецький р-н., смт. Рафалівка , вул. Ринкова 2
1.2. Прізвище завідувача закладу : Караїмчук Роза Миколаївна
1.3. Прізвище медичного працівника: Вознюк Надія Дмитрівна
1.4. Тип закладу: ДНЗ
1.5. Проектна потужність (вмістимість) закладу75дітей /фактична 74дитини
2. Організація харчування учнів, графік та умови харчування. Наявність договору на обслуговування їдальні, укомплектованість кадрами.
Режим харчування при 10,5 годинному перебуванні дітей у закладі є триразовим.
Сніданок | Обід | Вечеря | |
І молодша група | 8.45-9.20 | 12.00-12.40 | 16.10-16.30 |
ІІ молодша група | 8.45-9.20 | 12.20-13.00 | 16.10-16.35 |
Середні групи | 8.45-9.20 | 12.20-13.00 | 16.20-16.45 |
Раціональне харчування в дошкільному навчальному закладі передбачає обов’язкове складання меню. Примірне двотижневе меню складається на зимово-весняний і літньо-осінній періоди року та погоджується з територіальним органом Дерпродспоживслужби України і затверджується керівником навчального закладу У разі внесення змін примірне двотижневе меню повторно погоджується з територіальним органом Дерпродспоживслужби України. Примірне двотижневе меню складається з урахуванням забезпечення сезонними продуктами: свіжими (консервованими,
квашеними) овочами, ягодами, фруктами (сухофруктами), соками,
варенням тощо. Як приправи і спеції у літній і зимовий періоди
року використовуємо зелень петрушки, кропу, цибулі, часнику , лавровий лист, лимонну кислоту. Зелень вирощена у відкритому ґрунті.
Харчування дітей здійснюється відповідно до норм, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 N 1591 “Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах”.
Частота та обсяг завозу продуктів харчування і продовольчої сировини залежать від терміну їх реалізації та кількості дітей, які відвідують заклад, при цьому частота завозу становить 2-3 рази на тиждень.
№ з/п | Назва продукції | Постачальник | Дні завозу |
1. | Молоко та молочна продукція(молоко2.6%, сметана 20%, сир к/м 9%, сир твердий, масло сел. 72.5%) | ТзОВ «Радивилівмолоко» с.Крупець | понеділок, середа, п’ятниця |
2. | Хліб та хлібобулочна продукція | ТзОВ «Кузнецовський хлібзавод» м.Вараш | щоденно |
3. | Продукти харчування: -крупи, бобові, макаронні вироби:рис, гречка, манка, пшоно, кр. пшенична, кр. ячна, кр. перлова, горох, вівсянка, макарони;-борошно в/г;-крохмал;-цукор;-фрукти;-cухофрукти;-овочі сирі:картопля,буряк, морква, цибуля, капуста, огірки, помідори;-овочі консервовані: огірки, помідори, томатна паста, горошок зелений;-олія;-риба с/м;-чай, кава, какао;-кондитерські вироби:печиво, вафля;-олія;-яйця;-сіль;-дріжджі. | ФОП Скібчик Я.Л. | вівторок, п’ятниця |
4. | М’ясо | ФОП Джус А.Я. | вівторок, п’ятниця |
Щодня на кожний наступний день відповідно до наявності продуктів харчування та з урахуванням примірного двотижневого меню, картотеки страв складається меню-розклад. Меню-розклад складається дітей віком від 3 до 6(7) років відповідно до затверджених норм харчування. Керівництво організацією харчування здійснює завідувач ДНЗ. Постачальники продуктів харчування разом з керівником закладу складають графіки та маршрути постачання. Кадрами харчоблок укомплектований: кухарі – 2, підсобний робітник – 1.
Кількість посадкових місць, площа на посадкове місце_-__
2.1. Кількість дітей у закладі: 74
2.2. Харчоблок власний
2.3. Реєстраційний номер оператора ринку харчових продуктів – r-UA-17-02-511
3. Спосіб організації харчування
ТАК/НІ | Примітка | ||
3.1. | Харчоблок (власне виробництво на сировині) | так | |
3.2. | Привозне харчування, напівфабрикати | ні | |
3.3. | Буфет-роздаткова | ні | |
3.4. | Буфет | ні | |
3.5. | Приміщення для прийому їжі | ні | |
3.6. | Відсутнє все вищенаведене |
3. Впровадження процедур заснованих на принципах НАССР – не введені
4. Забезпечення виробництва на харчоблоці
4.1. Тип приміщення (типове, спец побудоване, пристосоване) харчоблоку – типове
4.2. Стан приміщення:
- Стеля – поштукатурена та побілена водоемульсійною фарбою, потребує вирівнювання та шпаклювання
- Стіни – знизу до половини вкриті плиткою, до верху поштукатурені та пофарбовані, стіни потребують заміни плитки на харчоблоці та у допоміжних приміщеннях
- Вікна – відповідають (замінені на металопластикові з москітними сітками)
- Двері – вхідні відповідають (замінені на металопластикові), інші дерев’яні ( по можливості потребують заміни)
- Підлога – встелена плиткою у всіх прміщеннях ( по можливості потребуює заміни)
- Контактні поверхні відповідають нормам: 4- виробничі столи з нержавіючої сталі, 1- виробничий для мучних робіт з столешнею з водостійкої фанери, поверхня гладка, не пошкоджена
4.3. Забезпечення питною водою – в закладі централізоване водопостачання договір з ТзОВ «Юлія» №9 від 08.02.2019р.
4.3.1 Забезпечення гарячою водою – наявна протічна вода на харчоблоці та групах за рахунок встановлення бойлерів
4.3.2 Забезпечення холодною проточною водою – наявна протічна вода на харчоблоці та групах
4.4. Стан водопровідної мережі – задовільний, капітальний ремонт системи водопостачання (2010р.), замінені труби подачі гарячої та холодної води на пластикові, частково замінені крани
4.5. Стан каналізаційної мережі – власний септик, стан задовільний. Заключений договір на вивезення нечистот з ТзОВ «Юлія» № 50 від 24.09.2019р.
4.6. Стан вентиляційної мережі – встановлена примусова електрична промислова витяжка, вентиляційні отвори незахищені, на вікнах встановлені анти москітні сітки
4.7. Відповідність освітлювального обладнання – в закладі достатній рівень освітленості, лампи розжарювання та світлодіодні лампи, все знаходиться в справному стані, всі освітлювальні прибори закритого типу, захищені скляними плафонами
4.8. Наявність необхідних виробничих та допоміжних, складських приміщень, овочесховища (перелічити) та їх стан – крім харчоблоку в закладі наявні, підсобна кімната, кладова для зберігання сипучих продуктів, та овочесховище. Щороку у всіх приміщеннях проводиться поточний ремонт: побілка, фарбування стін, дверей. Їх стан задовільний.
4.9. Кількість та відповідність:
кухонного та столового посуду – харчоблок забезпечений посудом, який відповідає санітарним вимогам:
каструлі:
- 4 – нержавіючої сталі
- 15 – алюмінієві
- 11 – емальованих
Миски емальовані – 18
Миски – алюмінієві – 3
Чайники емальовані – 5
Відра емальовані – 5
Групи столовим посудом забезпечені.
- промаркованого розробочного інвентаря – весь інвентар харчоблоку промаркований. Маркування нанесене фарбою на зовнішню стінку посуду чи інвентаря, із зазначенням його призначення. Розділові дошки, ножі – промарковані для сирої та готової продукції
- прибирального інвентаря та місць його зберігання – на харчоблоці наявні 2комплекти прибирального інвентаря (відра, швабра, ганчірки), які відповідно промарковані для прибирання: гарячого цеху та допоміжних приміщень.
4.10. Наявність та перелік дезінфікуючих та миючих засобів – для миття посуду, ван, раковин, кахлю в закладі використовують соду кальциновану, мило господарське. Із дезінфікуючих засобів – дезактін
4.11.Достатня кількість, відповідність та перелік технологічного і холодильного обладнання, його стан – харчоблок закладу оснащений всією необхідною кількістю технологічного та холодильного обладнання: 2 електричні плити, одна з них оснащена духовою шафою, 2 електром’ясорубки для готової та сирої продукції, 1електровага, 2 ваги гусячі, 1 вагова площадка, 1 холодильник з холодильною камерою, 1 холодильна камера. Все обладнання робоче.
4.12. Забезпечення технологічного процесу приготування страв згідно картотеки та дотримання поточності виробництва – меню розклад в закладі складається відповідно до картотеки страв, яка затверджена керівником і включає в себе калькуляційні картки-розклади за групами страв ( перші , другі, треті, гарніри, салати тощо). Поточність виробництва дотримується
4.13. Дотримання вимог до гігієни персоналу, який працює в зоні поводження з харчовими продуктами :
- відповідність кваліфікаційним вимогам – 1 кухар – 4 розряд, 1 кухар – 1розряд
- систематичне проведення навчання персоналу – систематично сестра медична проводить санітарно-просвітню роботу з персоналом. Кратність навчання з кожною категорією працівників (помічники вихователів, кухарі, підсобний робітник) складає 1раз на тиждень.
- повнота та вчасність проходження медичних оглядів – медичні огляди всіх працівників проводяться згідно графіка двічі на рік. Вчасність проходження контролюється сестрою медичною. Повнота огляду дотримується і залежить від посади працівника. Розширений медичний огляд проходять працівники харчоблоку.
- наявність протипоказань – відсутні
- забезпечення спецодягом і спецвзуттям, засобами гігієни – працівники харчоблоку забезпечені 3 комплектами спецодягу та змінним взуттям. Щомісяця забезпечуються засобами гігієни – рідким бактерицидним милом, шкірним антисептиком.
- наявність інструктивних матеріалів (посадові інструкції, пам’ятки, правила, методичні рекомендації тощо) для кожної категорії працівників харчоблоку розроблені посадові інструкції, інструкції з охорони праці, інструкції з техніки безпеки з використання обладнання, правила миття посуду, правила розведення та використання дезрозчинів.
4.14. Наявність переліку постачальників – згідно додатку 1
4.15. Наявність та перелік супровідних документів на харчові продукти та сировину
- декларації виробника (молочна продукція, м’ясо, яйця, цукор, пшоно, крупа пшенична, пластівці вівсяні, крупа перлова, паста томатна, дріжджі, огірки консервовані)
- якісне посвідчення (риба, напій «Курземе», горошок консервований, хліб)
- протокол досліджень про харчових продуктів (овочі, яблука)
- посвідчення про якість (олія, макарони, горох, гречка, манка, борошно)
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (чай, какао-порошок)
- посвідчення якості та безпеки (сіль йодована кам’яна)
- сертифікат якості (рис)
- сертифікат відповідності (соки)
- сертифікат (мед)
4.16. Забезпечення дотримання вимог до транспортних засобів та умов транспортування – дотримуються, транспортом постачальників; у водіїв та осіб, що супроводжують продукти у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи наявні особові медичні книжки та санітарний одяг.
4.17. Ведення документації харчоблоку – ведеться:
- журнал здоров’я працівників харчоблоку
- журнал обліку відходів
- журнал бракеражу сирої продукції
- журнал бракеражу готової продукції
- журнал виконання норм харчування
- заявки на продукти харчування
- перспективне меню
- картотека страв
- меню-розклади
- книга складського обліку
- технологічні картки
- журнал обліку температурного режиму холодильного обладнання.
4.18. Відповідність поводження з відходами – відходи збираються у спеціально промарковані ємності (відра з кришками), які наповнюються не більше, як на 2/3 об’єму. Випорожнуються кожного дня, промиваються 2% розчином кальцинованої соди, ополіскуються гарячою водою і висушуються.
На території закладу, в господарській частині, розташований бак для сміття та заключений договір на вивіз сміття і відходів з селищною радою від 01.08.2019р.
4.19. Організація «питного режиму» в закладі – здійснюється за індивідуальною потребою дітей. Кип’ячена вода зберігається у чистому посуді (графінах) і міняється не рідше 1 разу на добу.
4.20. Наявність програм лабораторного контролю, оцінка результатів лабораторних досліджень, належне зберігання «добових проб» – щодня залишаються добові проби кожної страви раціону, які відбираються кухарем в присутності сестри медичної у спеціально промаркований посуд з кришкою та зберігаються на харчоблоці в холодильнику протягом доби до закінчення аналогічного прийому їжі наступного дня.
Програми лабораторного контролю в закладі відсутні.
Періодичний лабораторний контроль в рамках моніторингу проводиться Мікробіологічною лабораторією Володимирецького РЛВВМВ РОЛЦ МОЗУ
4.21. Задокументовані процедури прибирання, миття і дезінфекції, заходи з запобігання проникнення шкідників (дезінсекція, дератизація) – наявні інструкції по прибиранню приміщень, щомісячно проводиться профілактика по дератизації, заключено договір з Володимирецьким ДП «Профдезінфекція» № 18/5 від 29.01.2019р.
4.22. Належне зберігання та облік токсичних речовин, в т.ч. деззасобів – миючі і дезінфікуючі засоби зберігаються в промаркованому посуді у спеціально відведеному місці, без доступу світла. Перелік деззасобів – дезактін.
4.23.Наявність аптечки першої невідкладної допомоги – наявна, з необхідними медичними препаратами та перев’язувальним матеріалом.
5. Виявлені невідповідності.
Пошкоджена облицювальна плитка на харчоблоці.
Потребує заміни емальований посуд.
Потребує додаткове облаштування ванни для миття сировини на харчоблоці.
6. Пропозиції по покращенню роботи харчоблоку, потреба коштів.
Облаштувати ванну для миття сировини на харчоблоці – 4000грн.
Заміна посуду – 10000грн.
Заміна керамічної плитки – 50000грн.
7. Виконання заходів по усуненню невідповідностей.
—
Дата: 17.12.2019р.
Підписи:
Завідувач Р.М.Караїмчук
Сестра медична Н.Д.Вознюк
Завідувач господарства Г.М.Водько
Кухар Є.А.Шеліган
Кухар В.І.Гошко
Підсобний робітник С.С.Ошурко